نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3364
-
الف
+

300 اثر هنری در دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» رقابت می کنند

جشنواره بین المللی «سیمرغ» در پنج بخش تیاتر،‌ فلم، آثار ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی در تهران برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، جشنواره بین المللی «سیمرغ» با شعار «سالم زیستن، هنر است» در پنج بخش تیاتر،‌ فلم، آثار ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان سال روان در شهر تهران برگزار خواهد شد.

دبیرخانه دائمی جشنواره «سیمرغ» اعلام کرد: ۳۰۰ اثر از میان ۴۴۰۰۰ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بین المللی «سیمرغ» برای شرکت در این دوره اعلام حضور کردند که در رشته های مختلف جای گرفته اند.

این در حالی است که مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ پنجم جدی (دی) 1397 آغاز و تا یکم ثور (اردیبهشت) سال روان ادامه داشت.

بر اساس اطلاعیه دبیرخانه دائمی جشنواره «سیمرغ» ، آثار پذیرفته شده شامل ۲۷ اثر در «گروه سرود» ، ۴۴ اثر در «گروه نوازی» ، ۱۷۹ اثر «خوانندگی پاپ» و ۹۴ اثر در رشته «آواز ایرانی» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» در بخش موسیقی با رشته های آواز ایرانی ، گروه نوازی سنتی، خوانندگی پاپ و گروه سرود با استفاده از اشعار و مضامین مناسب برگزار می شود.

گفتنی است؛اولین دوره جشنواره «سیمرغ» در ماه دلو(بهمن) سال 1387 برگزار شد و پس از آن این فستیوال بین المللی همه ساله در ماه قوس (آذر) با شعاری خاص میزبان دانشجویان ایران و دیگر کشورهای جهان در بخش های مختلف هنری می باشد.

 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

ارسال 1300 اثر از ۹۳ کشور برای جشنواره سیمرغ

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر